12.haftaya kadar çektim hem de nasıl zordu 😔 bir daha hamile kalmayı bile düşünemiyorum sırf o 3 ay yüzünden. Resmen anamdan emdiğim süt burnumdan gelmişti. Sonra da 12.haftadan 21.haftaya kadar baş ağrısı çekmiştim. Çok şükür 1 haftadır iyiyim. O kadar korkuyorum ki son haftalar da aynı şeyleri yaşayacağım diye 🥺🥺