Merhabalar 5 sene önce mecburi sezeryanla doğum yaptım. Şimdi ise sezeryan sonrası normal doğumu istiyorum. Bu defa elhamdulillah çocuktada bendede bir sorun yok. İlk defa bir hamileligimde normal insanlar gibi doktora gittim ayda bir ve bu benim için mükemmel birşey. Üstelik 40haftaya nerdeyse ilk defa gircem. Fakat doktorum çevrem,herkes benim yapamıyacagımı düşünüyor ve korkutmaya çalışıyor. Ben ilk önce nasıl gelmek istiyorsa sağlıklı öyle gelsin istiyorum ama böyle bir şansım var isede bunu kullanmak istiyorum.
Tecrübelerinizi veya zararlarını bilenler rica etsem yazabilir mi 🌛