LadyAnne Benimkide böyleydi oglumda 35+1 de kontrl için gitmiştim çatda agrı oldugunu söyledim doktora ebenin yanına gönderdi açılmam oldugunu söyledi ebe 3 cm yatış yapıldı nstye bagladılar böyle sancılar çıktı ama ben hiç bir agrı hissetmiyordum aksama kadar açılmam 5 oldu bebegimin kilosu az oldugu icin sezeryana alacagini söyledi doktor aksamda saat 8 de sezeryanla dogum yaptim ogluma