Minauynk Kizlar merhaaba 33+4 um 31 haftaya girdigimden beri iç bacak basen agrisi cekiyorum ozellikle geceleri bacaklarim cok agriyor ayaklarimi kaldirip indiremiyorum siz düşünün yasayan varmi boyle 🙄
Asdas123 Minauynk bende 31+5 geçen akşam duşa girdim eşofmanımı giyemedim iç bacak ağrısından sanki hamlamışım gibi bi ağrıydı
Dilaraa1 Minauynk benimde öyle ic tarafı cok agriyor batıyor zor yürüyorum bide bel agrisi sırt ağrısı var
35SD28 Minauynk benimde gece kramplarım var. Azdı şu sıralar sıklaştı. Magnezyum kullanıyorum ama fayda etmiyor sanırım. 1 haftadır da sol ayağımın üst kısmında bir bölge ve orası uyuşuyor. Perşembe günü kontrolüm var bakalım Dr ne diyecek
Minauynk Asdas123 ayni sekilde valla cevremdekiler bebek artik dogum sekline girmeye basladigi icin baski yapiyor ve artik kilo aldi oda agri yapar diyorlar 🙈