Kızlar geçen gün burda bel ağrısıyla ilgili post açmıştım bugünlerde öyle kafam karışık ki tekrar sizden bilgi rica etme durumunda kaldım bebeğim 36 +5 günlük ama bir hafta gibi bir süre önden gidiyor bugün ful ağrıyla durdum ufak ufak adet sancıları kaşık bel karın ağrıları vs ama düzenli değil bebeğimi aşağıda hissediyorum orayı size nasıl tarif edebilirim bilmiyorum ama elinizi karnınızın aşağısına koyun bikini bölgesi desem olur sanırım orda hareket ediyo hissediyorum bu kanala girmesinden sebep olabilir mi yoksa doğum başlamış mıdır benim ilk doğumum vajinal muayeneden sonra başladı ve öyle ilerledi doktor iki gün önce vajinal muayene yaptı lekelenmem vs oldu ama önemsemedim bana yardımcı olur musunuz