Dunyabebek Kızlar bebeğim 8 günlük 2 gündür emziremiyorum göğüs uclarim yara ve kan içinde. Hametan krem falan aldım iyi gelmeye başladı ama pat diye iyilesmiyor. Sütüm de az geliyor emziremedigim için manuel pompa kullanıyorum günde 60 ml sütüm var. Napicam
Elmaliturtaballilokma Dunyabebek Zar zor emzirmen gerek canım. Ben lansinoh krem kullandım ilk doğumda şimdi yine aynısını kullanacağım. Çok sızlıyor ama sütünü vermekten çekinme kesilmesin. Benimki 3 güne falan kendine gelmişti
Ayaz2016alya2022 Dunyabebek emzirmeden önce göğsünü sık meme ucuna kendi sütünü sür Oda iyi gelir sana
Ayaz2016alya2022 Dunyabebek bide canım lanisoch kremı lila renkte ismi yanlış yazmış olabilir ama siz duymuşsunuzdur oda cok iyi geliyor yaralara
Hzlkaya Dunyabebek göğüs ucu kullanabilirsiniz geçene kadar daha rahat emzirirsiniz ben farmisol sıkmıştım ve kalkan kullanmıştım daha çabuk iyileşmişti
Oyku3005 Elmaliturtaballilokma ben daha 22 haftalıkğım acaba şimdiden başlasam işe yararmı yada doğuma girmeden sürülse olurmu 😊
Elmaliturtaballilokma Oyku3005 İlk doğumumda haftalar öncesinden sürmeye başladım ama yine aynı yara oldu 😅 Siz bilirsiniz yine de ☺️
Zehraaaaaaaaaaa Oyku3005 bende 32 haftalığım geçen gün doktora sordum bi tsne pomad verdi bunu kullanmaha basla dedi aventin de gögüs kapağını al dedi doğumdan sonra kullanmaya başla cok faydasını görürsün dedi
Tugbatlc Dunyabebek silikon göğüs ucu al canım benimde aynı yara ama onunla emziriyorum sütun kesilmesin en azından
FHKK Dunyabebek emzirme şeklini değiştir canım bebek memeyi kavrayamadığı için acıyor göğüsler, ayva mevsimi çekirdekleri ile krem yap iyi geliyor
Prensesannesiii03 Dunyabebek henüz doğum yapmadım ama lansinoh krem aldım doğumdan önce kullanmaya başlıcam sizde bi deneyin isterseniz doktorum bana lansinohu önerdi kullanan çoğu kişide memnun birde emzirdikten sonra kendi sütünüzü göğüs ucunuza sürebilirsniz oda iyi geliyormuş diye duydum
Zehraaaaaaaaaaa Oyku3005 daha kullanmadım 1 hafta sonra falan başlarım şuan bi kuruluk bi çatlaklık falan yok zaten. İnşallah yarar bi sorun olduğunda