Nefesin01 Uyuyun hamisler bol bol uyuyun ne dün gündüz uyudu bebeğin ne de bu saat oldu uykusuzluktan bitik halde ama inatla uyumuyor hamileliğimi özledim 😞
1408 Nefesin01 ah ah keşke uyunsa. Yarım saatte bi uyanıyorum ya tuvalet için ya karnım dan rahatsız oluyorum sağ sola yatmaktan son haftalarım zaten 🥴🥴
1408 tazeannecik1 bana da öyle oluyor ben de hala ayaktayım Doğum yapınca zaten uyuyamıycaz erkenden alıştırma heral de
Deryakz tazeannecik1 2.30 da yattım 5.30 da uyandım uyku yok şuan yani az gözüm dalsa tuvalete kalkıyorum 😔😔
tazeannecik1 Deryakz Çok sinir bozucu değil mi ya neden böyle oluyor ki acaba sağa dönüyorum yok sola dönüyorum yok 😕