Ben de kürtaj olmuştum. Doktor 30-35 gün sonra regl olacağımı söylemişti. Dediği gibi ortalama bir ay sonra regl oldum. Sizinki daha erken olmuş. Ama bu nornal mi ancak doktor bilebilir. İçinizi ferah tutun, sabahtan muayeneye gidin naçizane tavsiyem.