Basak1636 evet. Gittim 260 tl muayene ücreti vardı Derya Hanımın. O kadar iyi bi doktor ki.. doğuma çok olduğu için zamanı gelince konuşuruz dedi :) ama gerçekten hem bilgili, hem ilgili, hemde güleryüzlü bir doktor. Kendinizi çok rahat hissediyorsunuz. 11+3 günlüğüz, babası ilk defa gördü çocuğunu. sefaköydeki doktor almıyordu içeri.