Sule5567 Dogum yapalı 3 ay oldu vajınal dogum oldu ama hala rahatsız edıcı koku ve akıntım var acaba normal bı durum mu bu başına gelenler yada normal dogum sonrası Boyle yasayan var mı
Woman3535 Sule5567 bende de o koku var hâlâ gitmedi neden bilmiyorum dikişten sonra dökülen bişeyin kokusu galiba ona benzetiyorum
Sule5567 Belacivciv benım zaten dogumdan sonra enfeksiyon oldu 9 gun hastanede kaldım antıbıyotık tedavısı kan sulandırıcılar oldum aama hastaneden cıktıgımda enfeksiyon dusmus dedıler
Belacivciv Sule5567 Geçmiş olsun. Akıntı ve koku enfeksiyon belirtisi oluyor, tekrar etmiş olabilir. Bi doktora gidin siz yine