Merhaba güzel anneler ,
Ben 5 gün önce sezeryanla doğum yaptım ve kızım da hafif sarılık var doktor tahlilleri sonucu sarılık derecesi 12 .
Ben evde nasıl tedavi edebilirim su anlık hem anne sütü hem mama olarak devam ediyoruz başka şunu da yaptım geçti dediğiniz yada bilgisi olanlar yorum yapabilirler mi acil lütfen daha fazla artsın istemiyorum