Kızlar bu saatte yazıyorum sebebi kaşıntıdan duramıyorum bir aydır çekiyorum bu kaşıntıları bacaklarım kollarım kaşınmaktan yara oldu sinek ısırığı gibi doktora gittim tahlil verdim bir ay öncesinde gebelik kolestasi olabilir mi diye fakat çıkmadı alerji dedi doktor ilaç verip gönderdi ama benim kaşıntılarm daha da arttı araştırmalarım sonucu bütün belirtilerim uyuz hastalığına uyuyor yarın tekrardan doktora gideceğim. Size sorum hamile iken uyuz atlatan geçiren oldu mu neler yaptınız doğumuma bir ay var ve ben gecmiycek sonrasında bebeğimide bulaşır diye çok korkuyorum çünkü araştırmama göre bir ayda gecmiyormus 😔 kızlar yaşayanlarinizdan yardım istiyorum,🤲