Hlt-seyma21 seydahafsa Gavıscon şurup benim kurtarıcım, 3 yudum süt ya da bir soda da iyi geliyor bana.
Anne3434_ seydahafsa Bende şimdi mide yanmasıyla kalktım bir çay kaşığı karbonat içtim ve geri yatıcam kesinlikle karbonat dene çok iyi geliyor
Hlt-seyma21 seydahafsa 3 ölçek içebilirsin günde 4 de okey. Yatmadan önce iç dik yatmaya gayret göster biraz iyi geliyor, ben bas ucumda onunla uyuyorum uykudan uyanıp direkt kafaya dikiyorum 😢
Askiletotomsu pelinnur benim de yanıyor İnatla içmemeye çalışıyorum Duramazsam gaviscon içeceğim bende
Ozben Aynı durum bende de var yemek borum resmen her akşam yanmaktan tahriş oldu başucumda gaviscn var dikiyorum artık ölçek falan kalmadı o derece 😬 kaç haftalardır gece uykularım kalmadı mideden ve baskıdan nefesim kesiliyor dön oraya dön buraya