40+4 te bu gun yatisim yapıldı. Sancik yoktu 2 cm acilmam vardi. Önce fitille rahim açıklığina bakıldı. Sonrada 3 cm ile suyum patlatildi.. ve acilmam hic ilerlemedi. O kadar agrim ve sancim vardi ki 5 dk da bir gelen .. 😔 cok kktu geçti ama Sonra sezaryane alındım ve cok şükür melegimm yanimda.. uzun uzun anlatacağım kendime geldiğimde
Ama suan bebegim reddediyor ve emmiyor. Nasil emzircem bilmiyorum mama veriyoruz hastanede şuan