Merhaba kızlar;cuma günü spinal anestezi ile sezeryan olucam.Doktorum genel olmamı kesinlikle kabul etmiyor.Ben sırtıma iğne yapılacağını düşündüğüm an kanım çekiliyor.Çok acıyor mu?O an ne hissettiniz?Tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen aşırı stres olmaya başladım günler yaklaştıkça.