Mutluhatun Ozde123 17+4 haziranda geliyor inşallah🥰 annem battaniye ördü kışlıklarına başladı ben gayet sakinim🥲 Her şey tam gibi kendime gecelik ve Cross terlik aldım😂
nuhunannesi42 Ozde123 17+6 ben hiç bir hazırlık ypmadim 🤣 30 haftada başlayacagim inşallah daha hazırlık için coookk erken
Ozde123 Hahah ben sadece Bi battaniye Bi biberon birde yelek aldım 15+5 benim de temmuzun ilk haftası gelecek inşallah
nuhunannesi42 Ozde123 yok geç olmaz. Benim alacağım bı kaç bişey gerisi annem ve kayınvalidem alicak🥰