Bende 38 haftalığım şuan ama 37. haftamdan beri aynı durumdayım normalde sürekli hareket etmeyi seven bir insanım ama bu durum çok canımı sıkıyor resmen hareket etmeye mecalim yok birde bebeğim çok kasılmaya başladı doğum mu yaklaştı acaba diyorum ikinci gebeliğim ilkinde yaşamadım bu durumu