Semanurelkun Selam kızlar. 7 aylık hamileyim, uzun tunik, sweat, alt üst takım arayışındayım. Hamile yazınca arama butonuna saçma sapan göbeğim var diye bağıran göğüsün altından lastikli saçma sapan şeyler çıkıyor. Varsa önerileriniz bekliyorum:)
Imasleeper Semanurelkun lc waikiki den 44-48 beden sweatler aldım baya geniş hem de şık tavsiye edebilirim 😌
Esmavoles Semanurelkun hamilesin diye hamile kiyafeti almana gerek yokki git bi magazaya begendigin modelin buyuk bedenini al giy. Ablamda israrla hamile giyim ariyordu gidip magazadan giyebilcegini dusundugum modellerin buyuk bedenlerini aldim oda rahat etti bizde nasipse bende oyle yapmayi dusunuyorum
lunam Semanurelkun ben de 7 ayı geçtim, hala tunik olarak hamile olmadan önce giydiklerimi giyiyorum. Zaten öyle dar giyinen biri değildim. Sadece pantolon olarak hamile pantolonu aldım. Yani illa hamile giyim olarak aramayın Esmavoles a katılıyorum.
Ssultannnnn Semanurelkun ben hamilelik degil de normal kiyafetler aldim bir beden buyuk oversize yada salas seyler baktim hep hamile kiyafetleri cok kotu cidden
Semanurelkun Esmavoles zaten sadece o reyona bakmıyorum ama internetten bakarken yoruldum ya açıkçası😂 Hazır koleksiyon varsa atın üstüme diye😂
Esmavoles lunam kesinlikle oyle bende hep bol giyinen biriyim giydiklerimi nasip olursa hamilelikte giymeyi dusunuyorum sizin gbi sadece pantolon alirim daha mantikli 😊
Semanurelkun lunam evet bende şimdiye kadar hep kendi kıyafetlerimi giydim ama patolon konusunda çok zorlanıyorum
lunam Semanurelkun ben 14.hafta civarı lcw ve h&mden aldım hamile pantolonu, o zamandan beri giyiyorum rahat da oluyor açıkçası. işe geldiğim için mecbur pantolon tunik giyiyorum.
ggkca Semanurelkun bende normal kıyafetlerin büyük bedenlerini alıyorum, sadece pantolon olarak hamile pantolonu tercih ettim.