zelihayazarr Kızlarrr tabiki bebeğin hangi bezi kabul etmesi önemli ama siz hangi markayı önerirsiniz ?
HavvaAtasoy zelihayazarr sleppy güzel canım ben ilk iki ay onu kullandım şimdi indirimde bulup molfix’e geçtim ikisinden de memnunum
Imasleeper zelihayazarr hakmarda sleepy bio natural yenidoğan 37 tanesi 19.90 dı bende alayım dedim önerildiği için hep. Sleepy deniycez civcivimle bakalım 🤩
B_aysgl Bimin beziyle başlayıp can bebe beybi turko ve sleepyle sonlandırdım oğlumda 😊 alerji yapıyordu en son sleepy rahatlattı.. şimdi can bebe aldım duruma göre değistircem artık 🤷♀️