M_erve Yaaa :/ evet yapmayız demiyorlar benimde kuaför gittim dipler kendi saçlarımdı uçlarda 1 sene önce kına vardı ama akmıştı sonra kınayla dipleri birlikte açmaya çalıştı dipler açıldı uçlarda koyu kaldı yani şöyle söyliyim saçımı yakma dedim amonyaksız açıcıyla ancak açarım o da olursa dedi ve şu an dipler açık küllü kumrala yakın uçlar karamel kahve curcunayı düşünebiliyomusunuz, beni hamile halim ile ağlattı baya 3-4 gündür tekrardan boyayabilir miyim diye yazmıştım aslında bebeğim doğduğunda onun ile güzel resimlerimiz olsun böyle saçlarım çingene gibi nasıl resim çekineceğim diye üzüldüm :( 9 aydır bebek şampuanıyla yıkıyordum saçımı başka hiç bişey sürmemiştim bakım yağsı hariç saçımı mahvettiler o yüzden çok üzgünümm:( yapmayız deseydi demiyolar işte ben hamileyim üzülürüm diye beni düşünen yok :( o kadar mutsuz oldum ki, gerçekten yapamam dese böyle olur dese anlatrmda bir de ben koltukta otururken birden koltuğu aşağı indirdi bana sölemeden çok terbiyesizdi korktum bebeğimde korktu :( Vebalimi aldı anlayacağınız