Gzm23 anladım gebelğin başından beri kullananlar bile var kan pıhtılaşması için doktor niye özellkle 6 dan sonra kullanılır demiş anlamadım şu an 7.aydaym 8.aya giriyorum zaten 8de bırakcaz son iki ay kullanılmıyor bugne kadar bi yan etkisi olmadı hayırlısı olsun sağlıkla kucağmza alalım