Fatmadeniz ya sürekli testler yapılıyor kolestaz şüphesiyle ama sonuçlar temiz çıkıyor en son acillik oldum bu hafta bir gece bu sefer yapılan testlerde karaciğer enzimlerm yüksek çıktı şimdi 5 günde 1 kan verip takip edilcekmiş enzimler şimdi safratuzu testini bekliyorum çıkmasını ona göre ilaç verceklermiş sonuç kötüyse bebeği 37.haftada alıyorlarmış :/