Gurbet2112 bennn✋İlk gebeliğimde yaşadım 7 aylıkken ortaya çıktı. Sabaha karşı kaşıntı başlıyordu özellikle kollar bacaklar çok fena bi kaşıntı ama ağlıyordum artık.. akciğer enzimlerine bakıldı tabii sonuçlar bir hafta da çıkıyor bu süreçte ilaç ve krem kullandım hiç fayda etmedi yaralar oluşmaya başladı , safra asitleri resmen vücuttan dışarı çıkar gbi tuhaf bi yara delik gibi sonuçlar yüksek çıktı bebeğin kalbini bloke eder senn de ciğerlerini dediler ve 8. Ayda apar topar hooop sezaryen doğum olduğu andan itibaren tüm şikayetler bitti.. bu gebeliğimde olmaz inşallah zor bi süreç Rabbim şifa versin 🥺