Çikolata bende hiç işe yaramıyor özellikte çikolata yiyip gittiğim günlerde yüzünü dahi göremiyoruz hareket bile etmiyor, bende çikolatayı hiç sevmem doktorum hoşuna gitmiyor olabilir bir sonrakinde mandalina veya portakal ekşi şeyler tüket dedi gittiğimizde o kadar hareketliydi ki birde bunu dene istersen