35+0dan heeelllööö. Doktorumun hemşiresi 36.haftada yapılıyor dedi korkuyorum dediğimde hiiç korkma saniyelik acımıyor dedi ama ben çoook nazlıyım ağlarım bide oralarda 😄
Ağdamı oldum kafam rahat ama hem 36 erken diye düşünüyorum, hemde iki parmağını sokup sonra napıyor yukarı mı bastırıcak sağa sola mı ittiricek kaç saniye sürüyor napcam ben o çatalda yaaaaa hiç olmak istemesem olur mu mecburi mi doğum şeklim bile belli değil şunu yaşayanlar bi açıklığa kavuşturabilir mi lütfen🤦🏻♀️