Ayy ilk gebeliğimde o bende çok oldu zehir etti resmen doğum kasılmasımı erkenmi gelecekki diye korkudan ama doktorum hep normal dedi kalça krampları falanda oluyordu magnezyum verdi biraz daha hafifledi sanki ve normal zamanında geldi boşa zehir etmişim hamileliğimi ovuyordum dinleniyordum öyle normale dönüyordu şimdi daha tecrübeliyim bakalım yaşayacakmıyım bundads