Bebekinko idrar gibi tutulmuyor deniliyor ama benim 2 haftadır azalmaya devam ediyor ekstra bir ıslaklığı olmadı fark edebildiğim sürekli idrar yaparken tutmayı deniyorum tutabiliyorum ama suyum azalıyo az az akıyo demek ki hiç fark edemiyorum sürekli de takipteyim yani bugün de azalmış dedi doktor çarşambaya gün verdi