Kızlar selam haftaya Allah izin verirse Doğumum var. Bebeğim tüp bebekle olduğu için 6 yıl sonra geldiği için ve başta düşük tehlikesi filan yaşadığımız için kaynım ve ben birer kurban adadık. Hani sağ salim doğsun sağlıkla kucağımıza alalım diye.. Oğlum ve ben hastaneden eve geldiğimizde kurbanlar ayağımızın önünde kesilecek. Normalde pijamayla gelirsin eve ama adak muhabbeti olduğu için ve haliyle kalabalık olacağı için pijama uygun olmaz diye düşünüyorum. Ne giysem uygun olur sizce? Lohusa takımı da almadım ki o bile uygun düşmez sanki