Miniğim karnımı baya gerdiriyor bazen canımı acıtacak derecede oluyor bu , çatlaklarım giderek çoğalıyor bunun için bir çözüm bulamadığım için hala çok üzgünüm. Ama çok şükür boy ve kilosu yerinde inşallah sağlıkla kucağımıza alırız da bu günleri güzel bir şekilde yad ederiz 🙏🏻