nazliaynaci Kızlar oğluma Kayra ismini koymayı düşünürken eşimin tarafından biri hıristiyanlıktan gelme falan dedi böyle bir şey var mı bileniniz var mı acaba?
Zrybgrcyln nazliaynaci ben de Kayra koyacam çok araştırdım ama Hristiyanluktan geldiğini ilk defa duyuyorum. Bildiğim kadarıyla eski türkler de yani İslamiyetten önce kullanılıyormuş. Anlamı kötü değil
Melisaagzn nazliaynaci bende oğlumun ismini Kayra koyacağım anlamı da çok güzel hıristiyanlıkla vs alakası yok uydurma onlar canım
poyrazinannesi1 Bence çok güzel bir isim, araştırdım fakat Hristiyanlığa dair bir şeye rastlamadım. Türk Dil Kurumundaki anlamı doğrudur bence. Şöyle diyor: Yüksek tutulan veya sayılan birinden gelen iyilik, lütuf, ihsan, atıfet, inayet.