bussraozturk Zggngr rica ederim benim avidite yüksek çıktı o yüzden daha önce geçirmiş olduğumu düşündük amniyosentez de temiz çıktı şükür. Yine de doktorunuzu dinlemenizi öneririm.☺️
Zggngr bussraozturk merhaba Büşra Hanım çocuğunuzun durumu nasil dogum sürecinde toxoplazma olmuştnuz antibiyotik kullanmistiniz gelişimde bi sorun varmi
bussraozturk Zggngr oğlum 2 buçuk yaşında maşallahı var. Rabbime şükürler olsun ki hiç bir sıkıntı olmadı☺️☺️