imren1212 Arkadaslar 10 haftalık hamileyim 8+3 de doktora gittim bebeğimde sorun yoktu annemlere gideceğiz bir terslik olmazsa 8 saat süren bir yolculuk olacak kendi arabamızla sizce gitmeli miyim sıkıntı olur mu yardımcı olun kafamda deli sorular
AyseFahriYalcn imren1212 bişey epidural de belden açılan iğne yolu cikartilmiyo ameliyat sonrasına kadar spinal de ise iğne yapıp çıkartılıyor hemen
deletedmom6295 imren1212 işk üç ay uzun yol fazla önerilmiyor ama kişiye göre değişiyor hekiminize bir sorun
imren1212 Zuhal2205 off İnanın babamı kaybedeli bir yıl oldu onun hayrı olmasa gitmeyeceğim ama yürek istiyor gitmek kafam cok karışık