detetedmom404 Hamilelikte kist ve kesede kanama yaşayanlar varmı sıkıntı oldu mu bunlar tecrübeli hanımlar yardım 🙏
Patito__ detetedmom404 bnm ilk ogrendigimde vrdi dr hamilelik kisti dedi bazilrinda oluyormus bebegi beslemek icin snra kayboluyormus sonraki gittiklermde hic sormadm onlrda onla alakali brsy demedi onemsiz diye uzernde durmadm kanamaya gelince kan gibi degide 4.5.10.12. Haftalarmda kahve akintilrm oldu hala daha arada oluyor fkat keseyle ilgili deillerdi ck skur
parasetamoll detetedmom404 bende çikolata kisti var gebelikten önce vardı 14 de kanamam oldu biraz gittiğimde kese kistin yerini daraltıyor ondan kanama oluyor demişti arada ağrı yapıyor
Ozgun detetedmom404 benim sağ yumurtalıkta hamile kalmadan önce vardı 8 cm civarı hala var hatta şimdi baskıdan dolayı sanırım ağrı yapıyor 36 haftalığız bu arada sezeryan olursa doktor alabilir kisti
Lamia detetedmom404 normal muayene olmaya gittim çikolata kıstım olduğunu öğrendim doktor rahim duvarın kalın dedi kan testi yaptı 17 günlük hamile olduğunu öğrendim kan testinde daha sonra 12 haftaya kadar 3 kez kanamam oldu az az protestan devamlı kullandım şuan 31 haftadayım Rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah
detetedmom404 Patito__ benimde önceden yoktu hamile kaldıktan sonra öğrendim hatta geçen hafta yoktu bu hafta kist gördü doktor bende şaşırdım inşallah zararı olmaz 🤲😔
nisacamal Benmde kistlerm vardı,ama doktorum tedavi al sonra hamile kal dedi,yanii kistle hamile kalma oranı azmış?siz hamilesiniz ve kistiniz mi var ?
Patito__ detetedmom404 sanmam zarri olmaz dr olablr onemsiz dedi kaybolr demisti snraki gittiklermde hic bahsi bile gecmedi hatta dr deistm o da onnla alakali brsy demedi bebek buydukce o kayboluyorms bnm belkide bir sonraki geisimde yoktu
detetedmom404 Patito__ öyle mi inşallah benimkinde geçer geçebilir deri geçmezse ilerde döküntü olabilir falan dedi korktum
Patito__ detetedmom404 bna dr hic birsy demedi bazi hamilelerde oluyor bebegi beslior iyi bsy hatta cocuk buyuyunce kaybolr demisti ilk gittigimde snrakilerde hic bahsetmedi bile bir sonraki gdisinde kaybolur belki veya boyuna bak kuculmus de olablr sknti olmz merk etme
nisacamal tubaaden Yok canm benm yani olmaz tabiki,benm kistler çok büyüktü hemde 2 yymurtalıktada vardı o yuzden doktorum tedavi ol ondan sonra hamile kal demiştr,sende olmaz icini ferah tut❤️
MerveDursun Bende ikiside vardı canım hem kist hemde kanama alanı içerde kistler iki taneydi ve biri 5cm biri 7cm doktor kendiliğinden geçer olabilen bişey dedi ve geçtide çok şükür kanama alanımda olduğunda dışarı hiç kanamam olmadı içte vardı düşük önleyici iğne vuruldum iki tane ve progestan kullandım geçti çok şükür şuan çok sağlıklıyız ben çok araştırdım o zamanlar çoğu hamilenn başına gelen bişeymiş kafana takıp kendinide bebişide üzme geçer Allah’ın izniyle inşallah ☺️
detetedmom404 MerveDursun hay allah razı olsun sizden içimi öyle rahatlattınız ki ... dünden beri kahroldum resmen düşüne düşüne ağlaya ağlaya . Sağolun 🙏
MerveDursun detetedmom404 kendinide bebişinide hiç üzme canım hamilelikten önce kistin yoksa hamilelikten olan bişe bu ve kendi kendine ilerleyen haftalarda geçiyo benim 4. Ayıma kadar geçmişti ki geçmese bile zarar vermeyenleri doğumla düşenleri oluyomuş inan çok araştırdım ve benimkiler büyüyodu ilk gittiğimde daha küçüktü sonra gittim büyümüşler üçüncüye gittim kist filan kalmamış sende içini ferah tut Allah’ın izniyle hiç bişe olmaz ☺️
Ozgun detetedmom404 hayır yapmadı rahim içinde miyom olursa bebek için tehlike olur yumurtalıkta olduğu için bebeğe bi zararı olmazmış ben de ilk başta tedirgin olup doktoruma sormuştum sadece tek bir tehlikesi varmış Allah korusun kist patlarsa problem olurmuş ama o da düşük bir ihtimalmiş