Ben normalde oda yapıcaktım fakat evdeki odalar yatak odasına biraz uzak bende yatak odasına anne yanı park beşik aldım. Yoyko markası size de fikir olsun hem sallanabilir de tabi eşim vardiyalı çalıştığı için uyusun diye salona da ufak beşik yada ana dizi tarzı birşey bakıyorum. Bende kıyafete biraz fazla yüklendim gibi her ay aralığında tulumlar takımlar aldım bendeki sorun şu sanki hep kışta yaşıcak gibi uzun kollu almışım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️