Arkadaşlar ben vajinusmus atlattım 1 sene ilişkiye giremedim korkudan ve hala parmağımı bile vajinama sokamam.. Tedavi için bile izin veremem. Bilmiyorum psikolojik olsa gerek. Ve hala ilişkiye girerken canım acır ama psikolojimi de acıyacak diye yönlendiririm zaten.. Bunu doktorumla konuşsam benden isteğe bağlı sezeryan ücreti mi alır yoksa normal sezeryan ücreti mi? Lütfen bilginiz var söyler misiniz? Çünkü normali 3800 iken isteğe bağlı olanı 7000 TL. Çok korkuyorum normal doğumdan yani sizce doktorum ne der?