mrvcl9 ameliyata girerken acaba herşey yolunda olacakmı bebeğim sağlıklımı gibi bintürlü düşünceyle giriliyor çıktıktan sonra ister istemez psikolojik rahatlama oluyor sonra emzirme telaşı, ayağa kalkma , yürüme çabaları ogün okadar iş halletmiş oluyorsunki pertin çıkıo ameliyattan çıkınca bıraksalarda şöylee güzel bi uyusam diye için gidio heleki gecesinde bacağımdan iğne vurmuşlar hissetmemişim bile yorgunluktan