Zuzu04 benimde sırt ağrım var şuan 35+4 üm umarım doğum sancısı değildir saat 6 dan beri sırtım ağrıyor orta yerinden biri elleriyle yarıyor sanki nefesim kesiliyor ara ara kemiğimi hissediyorum resmen acile gittim alttan muayene baktı açıklık yok dedi ama anlam veremiyorum bi türlü bu denli ağrımasına