nazli-3451 Kızlar bugün balık yedim 4 saat sonra da süt içtim biraz lekelenme tarzı akıntım geldi bu normal midir aceba 🙁
Ozlm007 nazli-3451 balık tazeyse süt ürünü sanıldığı gibi zehirlemez canım lekelenme başka bir şeyle alakalı olabilir içinin rahat etmesi için bi doktoruna mesaj atabilirsin yada en azından ultrasonda görüp rahatlamak için acile gidebilirsin o şüpheyle uyunmaz ayrıca balığı yedikten de 4 saat sonra içmişsin korkma yani yendiğimiz şeyler öyle anında etki etmez
Edagg nazli-3451 ben hamileyken zehirlenmiştim birşey olmamıştı bebişe içiniz rahat olsun devam ederse gidersiniz
Gulcansckn Gizgizgiz wowwww hemen nasıl teşhis koydunuz 🙂🤦🏼♀️ Neden kesin ve net bilmediğiniz birşey hakkında hamile bir kadını korkutuyorsunuz anlamış değilim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
nazli-3451 Gulcansckn 15+4 günlüğüz bu kanama değil ki doktorlar ped ped kanamanız olursa düşük olur diyor içimi ferah tutmaya çalışıyorum ama şaşırdım balıkta tazeydi 🙁
Bir_gebe Kaç haftalık hamilesin bilmiyorum ama burada kimse doktordan daha iyi bilemez bence hastaneye gidemeyecek durumdaysan bile telefonla arayıp sorabilirsin canım
ilaydaelcinn_1 Gizgizgiz Mübarek hepiniz de doktor kesildiniz başımıza. Ne biliyorsun düşük tehlikesi olduğunu? Kanamanın, lekelenmenin hiç bir türlüsü normal değil, mutlaka doktora görünmek gerek okey de anında teşhis koymak neyin nesidir?
nazli-3451 Edagg bende araştırdım ya bugün biraz da temizlik felan yaptım aceba ondan mı oldu die de şüpheleniyorum en kısa zamanda doktora gidicem acil bakmıyor kanama olmadığı sürece randevu alayım desen o ayrı bir dert zaten 🙏🏼
Deletedmom154 Gizgizgiz insanlar bu dönemde yeteri kadar pimpirikli olabiliyor.Daha ne olduğunu bilmediğiniz konularda insanları daha da strese sokmaya gerek yok.Doktora gidin gibi tavsiyeler verilmesi daha doğru
Kelebekbusra nazli-3451 acil bakıyor her daım alttan bakıyoruz dıyorlar ben ayım küçükken gıttım alttan bakıyoruz dedıklerınden ozele gıtnımstım 24. Haftamda agrım olunca yıne gıttım alttan bakarız dedı bende mecbur tamam demıstım ama ilk ultrason dan baktı sonra alttan cıhazla hafıf baktı doktor hanım zararı olmadı yanı tedbır olarak bır gıdın doktora dılersenız içinşz rahatlar