Powergirls Kvser canim ben doğuştan tek tüpüm korkulacak bisey yok tüpüne bisey olsada dugerinden hamile kalabiliyorsun😊
Kvser Powergirls benim yumurtalarım hep solda gelişiyor gecen ay hem solda hem sağda gelişti ama olmadı 🥺 acaba kalitesiz yumurtama mı gelişen bilmiyorum ki
newmom54 Kvser tavsiye; eşimde de bende de sıkıntı yoktu ama kafam çok doluydu stres yapıyordum. 1,5 sene olmadı. Ne zaman ki hayatı akışına bıraktım o zaman oldu. Yani geçen ay 🥰🙈
Kvser newmom54 yaaaaa inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🤲🏻🍀 bende bıraktım artık akışına Allah vakti saatini bekliyordur 🙏🏻