ggglq11 Hamile kalmadan önce folik asit kullanmak ne işe yarar? Kullanmaya başladıktan ne kadar süre sonra hamile kalabilirim?
cgnduru ggglq11 hamile kalmana yardımcı olmuyor canim ama 2 ay öncesinden falan içmenin öneriyorlar bebeğin beyin ve omurilik gelişimi için önemli. Özellikle demir, d vitamini, kalsiyum ve folikasit.. organlarinin gelişmeye basladigi ilk 3 ay onemli ❤
Clk56 ggglq11 eğer folit asit kullanmazsan bel kısmında kapanmama sorunu olabilir buda vücudunda eksikse senin folit asit yani tetikler hastalığın adı nöral tüp defenti
gamzecee ggglq11 folik asit gebelik düşününce kullanmaya başlanma amaçlı farketmeden hamile kalırsanız diye ilk üç ay kullanım nedendir bebeklerin nörol tüp defekti kapanması için kullanılır
Mom-0 cgnduru bende kullaniyorumda her gun 1 tane normalde. Ama arada unutup icmedigimiz gun olursa sorun olurmu acaba
cgnduru Mom-0 olmaz canım ama içmeye çalis önemli çünkü. Ben tedavi oldum olmadı 5 buçuk ay ara verdim 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim.. olmaz diye dusundugum icin ne folikasit kullandım, nede kullandigim ilaclari biraktim. Bugün başladım ama ne kadar erken o kadar iyi ..
gamzecee Aozgek bişey olmaz cnm inşallah annelerimiz zamanı folik asit yoktu Allah’a şükür hepimiz sağlamız inşallah kafana hiç takma
Aozgek gamzecee çok üzülüyorum haftaya detaylım zaman geçmiyo ağlamaktan içim dısıma çıkıyo forumda yazılarıda okudukca 😞😞😞
gamzecee Aozgek ya üzülüp bebeğine zarar veriyorsun asıl tam bilimsel açıklaması yok diye biliyorum herşeyi bir iyi bir kötü bilimsel açıklaması vardır allah izin verirse hiç bişey olmaz boş yer ekendini üzme