Selam kızlar. İlişki yaşayalı 11 gün oldu. Adetime 4 gün var gidip kan testi verdim negatif çıktı. Ama normal adet dönemimden biraz farklı batmalarım oluyor kasıgıma sivilcelerim çıktı ilk defa. Sizce hamile miyim kan testinde çıkmaması normal mi şuan? Daha 4 gün var adetime acaba yerleşme mi olmadı o yüzden mi çıkmıyor ?