5+6 haftalığım yaklaşık 4 gün önce inanılmaz bir kanamam oldu öyleki ped takıp hastaneye gidip muayene olmam 20 dk sürmüştü muayene olurken bir baktım bir pedi kirletmişim o kadar bir kanama 2 gün hastanede yattım taburcu oldum hala kanamam azar azar oluyor kese yerinde bozulmamıştı şükür bu şekilde doğum yapan oldumu yada bir tanıdığında şahit oldumu. Benim önceki gebeliğimdede olmuştuda bu kadar yoğun değildi. Bu arda tüp bebek annesiyim 10 yıldır tedavi görüyorum bu 3. Gebeliğim yaşayan bir çocuğum yok maalesef bir dış gebelik birde trizomi 18 bebeğim oldu toprağa verdik bana dua da edin olur mu bu sefer kucağıma alabileyim🙏🏻