Merhaba kızlar bilgisi olandan yardım rica ediyorum. 32.haftada çalışır raporu alıp işverene bildirdim. 37.haftada çalışamaz raporu almama gerek var mı? Otomatik olarak 37.haftada çalışamaz oluyor muyum? Bir de işverenin 37 hastalıkken sgkya bilgi mi vermesi gerekiyor? Bunu nereden takip edebiliriz e devlete baktığımda sadece rapor başlangıcı var bitişi yok su anda 37+4 üm