Beybisininannesi Hep 30 olayım gerisi gelir diyordum… Ahanda 30 haftalık olduk 😂 İnş geri kalan zaman çabuk geçer 😄 Sizde durum nedir hanımlaaaar ??
QueenMommy Beybisininannesi Senn gibi derdim hep zaman su gibi geçiyor şimdi 36. Haftadayım gelsin 40 hafta diyorum o gelicek inşallah ☺️☺️🌸
Bifat1 Beybisininannesi bizimdee hoşgeldin 34. Hafta ❤️ bana 30 a kadar çabuk geçti 30 can sonrası geçiyor sanki 4 hafta değil de 4 ay gibi Haftalar ay gibi geçiyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Happybsrn Beybisininannesi 29+1 bnde 32yi nedense iple çekiyorum 🤣 30 da olsun farketmez yetrki sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🙏🥲
QueenMommy Beybisininannesi zaten 40 beklemez doktorum öyle söyledi iri bebek oldugu için galiba 38-39 da gelir tahminen sağlıkla gelsinde ben beklerim ☺️☺️🌸💙
SerraveAnnesii 31+5 olduk ilk gebeliğim 🥲 zaman inşallah çabuk geçer hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🏻
Beybisininannesi Bifat1 😂😂 yaa inş… bide bebiş gelmek için de çok yavaştan almazsa olayı tadından yenmez 😃
Happybsrn Beybisininannesi evt çok heyecanlı ve bir o kadar nasıl birşey ile karşılaşacağımızı bilmediğimiz için korkmuyo değilim tek dileğim çok ağlayan bebek olmaması 🤣🤪🤪 inşallah akıllıdır 🤣