Mineztrk Kozalar 9 haftalığına bugün karnımın altı yanıyor gibi içten böyle ağrı değilde acı gibi bişeyler oluyor normal mı acaba batma gibi sanki
tazebiranne_hg04 Mineztrk bu dönemde batma ve hafif ağrı normal ama ağrınız şiddetliyse mutlaka doktorunuza görünün