Kadertny valla ben shiffahome markasının katı hindistan cevizi yağını kullanıyorum büyük bir kavanoz zaten diğer markalara göre biraz daha uygun, ele alındığında sıcaklıkla eriyo direk sürebiliyosunuz. Ben çok memnun kaldım hem nemli kalıyo hem yapışma vs yapmıyo şu zamana kadar da kötü bi etkisini görmedim 😌