Gks canini skma canm ben 26. Haftada yattim 3 gun hastanede kaldim sancilarim 40 60 da cikiyodu dalgaliydi baya. Serum ve nidicardla 3 gun tedawi yaptilar. Ciger eelistirici ignede vurdular. Sancilarim yine ara ara cikiyor. Ewde yatiyorum islerimi annem yapiyor. Simdi 30. Haftadayim. Ewet riskli durumumuz ama hemen dogcak die dusunme. Herkesin durumu farkli. Erken dogum riski olup waktinde doganda war. Kndini rahat tut dikkat et gerisi gelir. Bende o zmanlar stresliydim. Sonra kendime bos yere stres yaptigmi anladm. İnsallah herkesin bebegi vaktinde dogar 🙏🏻