Canım bende şeninde gibi gebelik öncesi 2 sinovac 1 biontech aşım vardı hamileliğimin 17. Haftası olması lazımdı o zamanda 4. Doz biontech oldum doktoruma danışarak herhangi bi engel olmadığını söyledi sonrasında da bi sorun yaşamadım sadece kol ağrısı olmuştu