Berna20 25 hafta 3 günlük hamileyim bugün sabahtan geceye kadar kasıgımda hafif hafif ağrılar giriyor. Siz de böyle bir durum ile karşılaştınız mi? Ne yaptınız?
Bktece Berna20 ben de de o haftalarda başlamıştı regl sancısı gibi ara ara. Doktor idrarimda yanma olup olmadigini sordu yoktu bende normal ağrın o olucak dedi ama idrarda yanma olsaydi idrar yolu enfeksiyonuymus
Sekerimmm Berna20 bnde öyleyim canim bide detaylı ultrason da miyom gözüktü oda cok kasik ağrısı yaparmış yürürken falan cok agryo 24+6 olduk bizde
BeautifulQuenn Evet sağ kasıktan bacağıma adet olcak gibi olurdum doktor baktı rahim büyüdüğü için bu ağrılar normal dedi bana
Zerararaa Bktece bende hiçbir zaman yanma olmadi fakat hiç geçmeyen bir idrar yolu enfeksiyonum var. Akıntı rengi önemli. Şeffaf ya da beyazda sıkıntı yok ama sarımsı bir renk ise yine enfeksiyon 🤦🏼♀️
Zerararaa Yapacak hiç bir şey yok canım,hep.oluyor.olmayada devam edecek. Bazen idrar yolu enfeksiyonundan da oluyor ama. Geçmezse idrar kültürü verebilirsin
Bktece Zerararaa cok gecmis olsun öncelikle 🙏🏼 akintimda sıkıntı yok benimki normal olmasi gereken yalanci sancilarmis zaten suan 35+5 oldum
kbrkrblt16 Bende 21+2 deyim aynı dertten muzdaribim regl olacakmış gibi kasik agrım var 3-4 gündür. Idrarda yanma falan yok benim ama akintim çok afedersiniz ama bazen de kötü kokulu oluyor çok canım sıkılıyo enfeksiyon belirtisi mi acaba