gebe_ebe İlaçla olunca adet sancısından fazla bir ağrı oluyor, ishal gibi oluyorsun sürekli bir tuvalete gitme isteği. Değişik bir şeydi. Sonrasında küretaj olmuştum ben, düşük yapamayınca. Küretajdan sonra ağrı filan kalmadı pek